Reklamáció és termékvisszaküldés
1. LÉPÉS
Töltse ki az online nyomtatványt
2. LÉPÉS
Kérjük várjon a további utasításokra, melyek az Ön email címére érkeznek majd.
(Amennyiben a további utasításokkal kapcsolatban nem kapott tőlünk e-mailt, kérjük ellenőrizze a spam részt.)
Gyakran felmerülő kérdések:
A termékvisszaküldés vagy termékcsere határideje a kézbesítéstől számított 14 munka nap.
A termék kézbesítésétől számított 2 éven belül igényelheti a reklamáció lehetőségét.
Minden cserével kapcsolatos kérelmet igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül feldolgozni.
A cserefolyamat a visszaküldött termék beérkezését követően legfeljebb 14 napot vesz igénybe.
Abban az esetben, ha sürgősen szüksége van a cseretermékre, azt tudjuk javasolni, hogy egy új rendelés létrehozásával rendelje meg a kivánt terméket (ezt a megrendelést a rendelés leadását követő munkanapon elküldjük) és a visszaküldött termékre igényeljen pénzvisszatérítést (a visszatérítéshez szükséges a reklamációs űrlapon az ,,elállást,, megjelölni).
A visszaküldött termékért járó összeg a kérelem feldolgozásától számított 1-3 munkanapon belül jóváírásra kerül az Ön számlájára.
A cím, melyre a visszaküldött terméket küldeni kell:
Packeta Hungary Kft.
Mabell.hu, ID: 93173313
Ezred utca 2 B2/11
1044 Budapest, Magyarország
A visszaküldött terméket ne küldje sem utánvételre sem pedig csomagátvevő pontra. Az ilyen küldeményeket visszautasítjuk és visszaküldjük az Ön címére.
A küldeményhez szükséges csatolni egy papírlapot, melyen szerepel a rendelés száma.
A terméket csomagolja be úgy, hogy szállítás során ne sérüljön (amennyiben lehetséges az eredeti csomagolásban és légpárnás borítékban).
Ha olyan terméket küld vissza, melyhez ajándékot (más terméket) kapott, akkor az ajándékot a termékkel együtt szükséges visszakülldenie.
Panaszkezelési eljárás - itt letölthető
Üzleti feltételek - itt letölthető
A szerződéstől való elállási nyomtatvány PDF formátumban - itt letölthető
Reklamációs űrlap PDF formátumban - itt letölthető